با ما تماس بگیرید...
02140339881

راهنما

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

7. پرداخت سفارشات به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های بانکی معتبر انجام خواهد شد. در حال حاضر امکان پرداخت در محل از آسان الکتریک امکانپذیر نمی باشد. برای پرداخت های اینترنتی نیز شما به موارد زیر نیاز دارید:

- شماره کارت: منظور از شماره کارت مجموعه 16 رقمی از اعدادی هستند که برروی کارت بانکی درج شده اند.

- رمز دوم کارت: همان رمز اینترنتی است که در حال حاضر به صورت پویا بوده و برای خریدهای اینترنتی به شکل های مختلف (مانند پیامک، استفاده از نرم افزار و ...) بنا به درخواست کاربر از سوی بانک صادر کننده در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

- CVV2: شامل یک کد سه یا چهار رقمی است که برروی کارت بانکی درج شده و در هنگام پرداخت های اینترنتی در فرم مورد نظر می بایست درج گردد.

- تاریخ انقضا: که همان تاریخ درج شده برروی کارت بانکی بوده و نشان دهنده تاریخ انقضا کارت می باشد. 

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در هر مرحله از ثبت سفارش، پرداخت و ... مراتب از طریق پیامک به کاربران اطلاع رسانی می گردد. پس از تحویل بسته های پستی ضمن اطلاع رسانی به کاربر  از طریق پیامک، کد پیگیری مرسوله در قسمت سفارشات درج می گردد تا کاربران گرامی بتوانند در صورت لزوم با مراجعه به وب سایت پست، نسبت به پیگیری سفارشات خود اقدام نمایند. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.

برای سفارشاتی که از طریق تیپاکس ارسال می شوند می توانید به سامانه رهگیری شرکت تیپاکس مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله در هرلحظه بسته سفارشی خود را دنبال نمائید. لازم است قبل از ثبت سفارش و انتخاب روش ارسال حتما از خدمات شرکت تیپاکس در شهر یا منطقه محل سکونت خود مطمئن شوید. 


آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.